حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه شجره طیبه صالحین-- پایگاه شهید چمران - شهرستان چناران

مقام معظم رهبری :
این حلقه های «صالحین»، از کارهاى بسیار خوب و برجسته است و در طریق همین تکمیل بسیج قرار دارد که ان‌شاءالله روز به روز باید آن را کاملتر کرد. کیفیتها باید بالا برود؛ البته کیفیت بر کمیّت ترجیح دارد، لکن کمیّتِ با کیفیت هم داراى اهمیت است؛ یعنى گسترش سطحى و عرضى همراه با عمق‌یابى، هر دو باید مورد توجه قرار بگیرد. امروز دنیاى اسلام محتاج این حرکت بسیجى است.

آدرس جدید سایت : http://www.salehin-chenaran.ir

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۹۳، ۱۰:۱۰

دومین یادواره شهدا - پایگاه شهید چمران

همزمان با هفته دفاع مقدس دومین یادواره شهدا پایگاه شهید چمران چهارشنبه 93/7/2 بعداز نماز مغرب و عشا در محل مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام برگزار می گردد.به همین مناسبت از شما بسیجی محترم دعوت می شود تا در این مراسم شرکت فرمائید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۰
فاوا - پایگاه شهید چمران
پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۹۳، ۱۴:۲۱

دجال مدرن

 

نقش ماهواره در به انحراف کشاندن جوانان
 

درآمد

بدون شک، غرب به موازات کسب توانایی ها و اقتدار سرشار مادی و تکنیکی، در عرصه معنویت و مکارم اخلاقی، شدیداً به انحطاط گراییده است و بر این اساس، نه تنها جوامع غرب، بلکه بیشتر جوامع بشری دستخوش بحران های گوناگون شده اند. اقبال لاهوری، اندیشمند پاکستانی، سال ها پیش خطاب به تمدن غرب، چنین سروده است:

عجب این نیست که اعجاز مسیحا داری
عجب این است که بیمار تو بیمارتر است
دانش اندوخته ای، دل ز کف انداخته ای
آه از آن نقد گران مایه که درباخته ای
از میان ابزارهایی که فرهنگ ها و تمدن های دیگر را به چالش های جدی کشانده، ماهواره است که با هدف تهاجم فرهنگی به دیگر کشورها در عرصه رسانه ها، جایی برای خود باز کرده است. ماهواره از جمله پدیده هایی است که وقتی پا در صحنه اجتماعی و سیاسی کشورمان گذاشت، عده ای را به طرفداران و مخالفان افراطی خود تبدیل کرد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۱
فاوا - پایگاه شهید چمران
سه شنبه, ۲۵ شهریور ۹۳، ۱۶:۳۹

خط مقدم دشمن پشت بام خانه شماست

خط مقدم دشمن پشت بام خانه شماست
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۹
فاوا - پایگاه شهید چمران

23

امام جمعه چناران گفت: بستری شدن مقام معظم رهبری دربیمارستان دولتی همراهی ایشان با اقشارضعیف جامعه است و این‏که رهبر یک کشور برای عمل جراحی یک بیمارستان دولتی را انتخاب کند خود معنا‏دار است.

 
به گزارش خبرنگار ندای چناران : حجت الاسلام والمسلمین مظفر تاجی در خطبه های این هفته جمعه چناران گفت: خبر بستری‏شدن و عمل جراحی رهبر معظم انقلاب به‏ سرعت خبر اول رسانه‏ های داخل ایران و حتی منطقه و جهان شد و در سطح شبکه‏ های اجتماعی انتشار گسترده‏ای یافت.


ادامه این مطلب را در ادامه مطلب دنبال کنید

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۵۴
فاوا - پایگاه شهید چمران