حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه شجره طیبه صالحین-- پایگاه شهید چمران - شهرستان چناران

مقام معظم رهبری :
این حلقه های «صالحین»، از کارهاى بسیار خوب و برجسته است و در طریق همین تکمیل بسیج قرار دارد که ان‌شاءالله روز به روز باید آن را کاملتر کرد. کیفیتها باید بالا برود؛ البته کیفیت بر کمیّت ترجیح دارد، لکن کمیّتِ با کیفیت هم داراى اهمیت است؛ یعنى گسترش سطحى و عرضى همراه با عمق‌یابى، هر دو باید مورد توجه قرار بگیرد. امروز دنیاى اسلام محتاج این حرکت بسیجى است.

آدرس جدید سایت : http://www.salehin-chenaran.ir

34

فرمانده حوزه بسیج  محمد رسول الله(ص) سپاه شهرستان چناران  سه شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ندای چناران افزود: رزمندگان دفاع مقدس درس آموختگان مکتب حسینی هستند که پیام فرهنگ ایثار و شهادت را جهانی کردند.

 

سرگرد پاسدار حسین عاملی بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از افتخارآفرینی ها، ایثارگری و شهادت طلبی های رزمندگان است که همه قشرهای جامعه نمونه های بکر آن وجود دارد و باید زوایای مختلف رشادتهای آنان حفظ و اشاعه شود.

 

وی افزود: بی تردید تبیین و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در تمامی ابعادش حرکتی ارزشمند است که باید در همه ایام به ویژه در فرصت مغتنم هفته دفاع مقدس، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد، چرا که ترویج این فرهنگ اصیل، تضمین کننده استقلال و آزادی کشور است و عزت و سرافرازی میهن عزیز اسلامی را در تمامی بخش ها و عرصه ها به ارمغان خواهد آورد.

 
سرگرد پاسدار حسین عاملی افزود: اگر نسل جدید با رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا نباشند، در حفظ و پاسداری از ارزش های انقلاب دچار لغزش خواهند شد.

 
فرمانده حوزه بسیج  محمد رسول الله(ص) ادامه داد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس به رهبری حکیمانه امام راحل حماسه ای آفریدند که تمام نقشه های پلید دشمنان را نقش بر آب ساخت.

 
وی با بیان این که امروز نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدا در اوج عزت و افتخار قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران عدالت خواهی را در جهان فریاد زد و با پایداری و مقاومت در برابر زورگویان و استکبار درس بزرگ ظلم ستیزی را به جهانیان آموخت.

منبع : پایگاه خبری تحلیلی ندای چناران

نظرات  (۱)

سلامممممم ایول
ادم یه همچین وبایی رو میبینه از وب خودش ناامید میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی