حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه شجره طیبه صالحین-- پایگاه شهید چمران - شهرستان چناران

مقام معظم رهبری :
این حلقه های «صالحین»، از کارهاى بسیار خوب و برجسته است و در طریق همین تکمیل بسیج قرار دارد که ان‌شاءالله روز به روز باید آن را کاملتر کرد. کیفیتها باید بالا برود؛ البته کیفیت بر کمیّت ترجیح دارد، لکن کمیّتِ با کیفیت هم داراى اهمیت است؛ یعنى گسترش سطحى و عرضى همراه با عمق‌یابى، هر دو باید مورد توجه قرار بگیرد. امروز دنیاى اسلام محتاج این حرکت بسیجى است.

آدرس جدید سایت : http://www.salehin-chenaran.ir

خطیب جمعه چناران بااشاره به عدم توافق وحصول نتیجه درمذاکره هسته ای گفت : مقام معظم رهبری از چندی قبل فرموده بودند:من به مذاکره خوشبین نیستم وحالانتیجه اش رابعداز یک سال مشاهده می کنیم که عملامذاکره نتیجه مطلوبی برای ملت ایران نداشت.

امام جمعه چناران

امام جمعه چناران : زیاده خواهی آمریکا علت اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکره هسته ای بوده است

به گزارش ندای چناران حجت السلام تاجی ، خطیب جمعه چناران بااشاره به عدم توافق وحصول نتیجه درمذاکره هسته ای گفت : مقام معظم رهبری از چندی قبل فرموده بودند:من به مذاکره خوشبین نیستم وحالانتیجه اش رابعداز یک سال مشاهده می کنیم که عملامذاکره نتیجه مطلوبی برای ملت ایران نداشت.

متاسفانه جریان مذاکره از مسیر اصلی خود خارج شده و امروز برای همه آشکار شده است که نقش اصلی دراین قضیه را آمریکا به عهده دارد و مسلما آمریکا به هیچ وجه راضی به نتیجه رسیدن مذاکره نیست زیرا آمریکا شدیدا ازطرف لابی صهیونیستی که نبض اقتصاد آمریکا در دست آنهاست وکشورهای عربی ازجمله عربستان که بخش عظیمی از اقتصاد آمریکا وابسته به نفت آنها می باشد،سخت تحت فشار می باشد.

لذا در همین ایام برگزاری مذاکره بارها وزیرخارجه آمریکا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی وسران کشورهای  عربی منطقه تلفنی درتماس بوده و حتی وزیرخارجه عربستان شخصا در وین حاضرشده تا از نزدیک با اعمال فشار بروزیر خارجه آمریکا اجازه ندهد که مذاکره به نتیجه برسد.

ایشان ضمن تشکر از مواضع اصولی تیم مذاکره کننده ی کشورمان که حاضر نشدند در مقابل زیاده خواهی های قدرت های بزرگ از جمله امریکا کوتاه بیایند گفت: از ریاست محترم جمهوری اسلامی و تیم اجرایی کشور می خواهیم به جای صرف این همه وقت در مذاکرات و بعضا تحقیر ملت ایران به سرمایه های داخل نظام تکیه کنند و با اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی اثر تحریم ها را در بازه زمانی کوتاه مدت به حد اقل و در دراز مدت کشور را به استقلال  و رشد و تعالی برسانند .

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجمع عالی بسیج که فرمود ما هیچ احتیاجی به اعتماد امریکا نداریم گفت: امریکا و چند کشور اقتصادی دنیا خودشان را بزرگ و کد خدای دنیا می دانند و انتظار دارند همه ملت های دیگر تحت سیطره آنها باشند.

 در جهان امروز دوره ی ارباب رعیتی  گذشته و به برکت انقلاب اسلامی ایران، ملتها بیدار شده اند ، و همه به دنبال استقلال و آزادی هستند لذا جامعه جهانی متشکل از همه ی کشور ها و همه ی ملت ها است و فقط منحصر در این چند کشور نمی شود که ما بخواهیم اعتماد آن ها را جلب کنیم .

ایشان با اشاره به اعتراضات مردمی در ایالت فرگوسن آمریکا به جهت قتل یک نوجوان سیاهپوست به دست پلیس وگسترش این اعتراضات به ۳۲  ایالت دیگر در آمریکا گفت : این جریان هماهنگ اعتراضات مردمی در آمریکا نشان دهنده این است که آمریکا با مشکلات جدی وچالشی در داخل مواجه است و این نقض آشکارحقوق بشر ازسوی دولتی است که داعیه حقوق بشر دارد و کشورهای دیگر را به جهت نقض حقوق بشر در فشار و بعضاً تحریم قرارمی دهد.

دولت آمریکا به جای پرداختن به مسائل و مشکلات جهانی ودیگر کشورها بهتر است مشکلات داخلی خودش را سر و سامان دهد که از درون درحال فروپاشیدن است. 

ایشان با اشاره به برگزاری کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام گفت : آنچه که امروز بیش از هر چیز دیگری می تواند جلوی این جریانهای افراطی و انحرافی را در بدنه ی جامعه اسلامی بگیرد احساس وظیفه ی علمای اسلام اعم از شیعه و سنی می باشد که با بیان اهداف خطر ناک این جریانات تکفیری که دست ساخته ی صهیونیست ها و استکبار جهانی هستند جهت ضربه زدن به انسجام و وحدت مسلمانان طراحی شده اند ، جلوی پیوستن جوانان مسلمان به این گروه ها و فریب آنها را بگیرند و با آگاهی بخشی به جامعه جلوی رشد و پیشرفت این جریانات انحرافی گرفته شود .

البته باید توجه داشت که مسایل مرتبط با خطر تکفیری ها برای اسلام به برگزاری یک کنگره ختم نمی شود  و این کنگره را باید آغاز یک راه و یک کار مهم دانست  که تداوم این قبیل جلسات باعث خشکاندن ریشه تکفیری ها میشود .

 ایشان با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت : شهید مدرس از روحانیون مبارز و متعهد  بود که در شرایط سخت و خفقان یک لحظه هم در دفاع از حق کوتاهی نکرد و سالروز شهادت این عالم مردمی به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است .

 مجلس شورای اسلامی ثمره و عصاره ی خون امثال شهید مدرس ها است  که رسالت سنگینی در تدوین قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن دارد . به برکت انقلاب اسلامی امروز مجلس شورای اسلامی یکی از مردمی ترین مجالس دنیاست . وبه حق نام (خانه ملت) زیبنده ی اوست .

انتظار به حق ملت ایران از کسانی که به آنها اعتماد و به خانه خود راه دادند این است که در دفاع از حق ملت مخصوصا در مقابل استکبار جهانی به هیچ وجه کوتاه نیایند و با تدوین قوانین محکم جلوی نفوذ دشمنان و بیگانگان به این کشور گرفته شود .

ایشان ضمن انتقاد از اظهارات آقای علی مطهری در دانشکاه فردوسی مشهد به عنوان نماینده مجلس در موضوع حصر سران فتنه گفت :  جای بسی تاسف است که بعضی از نمایندگان مجلس با استفاده از جایگاه مقدس نمایندگی خواسته یا نا خواسته در مسیر اهداف دشمنان حرکت می کنند و با مواضع غیر ارزشی و اصولی خودشان آب به آسیاب دشمن می ریزند و دشمنان را خوشحال کرده و باعث نگرانی دوستان انقلاب می شوند .

 ایشان با اشاره به حمله عمال رژیم آل خلیفه به منزل عالم بزرگ بحرین شیخ عیسی قاسم گفت : از آنجایی که انتخابات فرمایشی پارلمانی در بحرین با استقبال کم روبرو شده و انقلابیون بحرین به رهبری علمای بزرگ از جمله شیخ عیسی قاسم آن را تحریم کرده بودند رژیم ال خلیفه جهت انتقام گیری از این حرکت انقلابی و اعتراضی  مردم قصد محدود کردن فعالیت این عالم انقلابی و حتی تعطیل کردن نماز جمعه ایشان را دارد که امیدوارم مردم انقلابی بحرین مواظب دسیسه های رژیم آل خلیفه بوده وباحمایت  از این عالم انقلابی، انقلاب خودشان را تا به سر منزل مقصود برسانند .

نظرات  (۱)

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۳ علیرضا رحمت آبادی
وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ ماهم سری بزنید ونظر بدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی