حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه صالحین پایگاه شهید چمران

حلقه شجره طیبه صالحین-- پایگاه شهید چمران - شهرستان چناران

مقام معظم رهبری :
این حلقه های «صالحین»، از کارهاى بسیار خوب و برجسته است و در طریق همین تکمیل بسیج قرار دارد که ان‌شاءالله روز به روز باید آن را کاملتر کرد. کیفیتها باید بالا برود؛ البته کیفیت بر کمیّت ترجیح دارد، لکن کمیّتِ با کیفیت هم داراى اهمیت است؛ یعنى گسترش سطحى و عرضى همراه با عمق‌یابى، هر دو باید مورد توجه قرار بگیرد. امروز دنیاى اسلام محتاج این حرکت بسیجى است.

آدرس جدید سایت : http://www.salehin-chenaran.ir

م

مردم ولایتمدار شهرستان چناران با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز قدس، جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم را محکوم کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همزمان با سراسر کشور راهپیمائی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای چناران ، گلبهار وگلمکان شهرستان چناران برگزار شد.

به گزارش ندای چناران: این مراسم راس ساعت 11 صبح از مقابل میدان شهرداری چناران آغاز و سپس در چهارراه شهدای این شهر تجمع کردند.

در این راهپیمائی اقشار مختلف مردم با سلایق مختلف سیاسی در این رهپیمائی شرکت داشته و نفرت و انزجار خود را از جنایات آمریکا و اسرائیل اعلام نمودند و شعارهای ندای توحید ، مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و از مقاومت حمایت کردند.

در پایان قطعنامه قرائت که در پایان هر بند با ندای توحید مهر تائید بر آن زده و خواستار توقف جنگ . خونریزی در فلسطین و غزه شدند.

گفتنی است: مردم شرکت کننده در راهپیمایی در نماز جمعه شرکت نمودند.


نظرات  (۱)

۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۸ نورالدین عبدالله زاده

سلام دوست عزیم

من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی .هیچ چیز مثل این نیست که با یه مطلب زیبا تو هر زمینه ای دل بازدیدکنندگان رو بدست بیاری واقعا مطالبت زیباست.دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی ، نظرتو درباره اش بهم بدی و لایک هم بزنی ،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم آدرس وبم download4you.blog.ir هست خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند  بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی

منتظرت هستم

[قلب][قلب][گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی